Rozgrzewający trend w HoReCa. Gourmet Foods rusza z nową edycją projektu Napoje Sezonowe jesień 2025 - zima 2026

Rozgrzewający trend w HoReCa. Gourmet Foods rusza z nową edycją projektu Napoje Sezonowe jesień 2025 - zima 2026

Napoje Sezonowe to kompleksowe rozwiązanie w odsłonie zimowej i letniej, dostarczające gotowe receptury atrakcyjnych i łatwych w przygotowaniu napojów oraz wsparcie sprzedażowe w postaci gotowych menu, plakatów oraz konkursu dla gości. Projekt od lat wspiera hotele, restauracje i kawiarnie w budowaniu oferty, która odpowiada na oczekiwania konsumentów i realnie zwiększa przychody lokali.

Jesienno-zimowa edycja zawiera pakiet 14 autorskich receptur na rozgrzewające herbaty, aromatyczne latte, gorące czekolady, grzane wina i piwa, spritze, a także koktajle Hot Toddy, serwowane w nowej odsłonie. Łączą one prostotę serwowania z doskonałym smakiem i efektownym wyglądem. Ich przygotowanie jest szybkie i nieskomplikowane - nie wymaga specjalistycznych umiejętności barmańskich.

Dlaczego warto wziąć udział w projekcie?

  • Wysoka marżowość - niski koszt przygotowania i przejrzysta kalkulacja zwrotu.
  • Gotowe narzędzia sprzedaży - karty menu, plakaty, kubki, kieliszki i akcesoria.
  • Pełne zaplecze - szkolenia, doradztwo handlowców, kampania mediowa i konkurs konsumencki.
  • Sezonowość jako magnes - unikalne, limitowane receptury zwiększają atrakcyjność oferty lokalu.
  • Autorskie receptury - tworzone w Centrum Szkoleń Gourmet Foods.
  • Pełne wsparcie w cenie produktów - bez dodatkowych kosztów dla lokalu.

Trendy w napojach - szansa na dodatkowe zyski

Goście lokali gastronomicznych coraz chętniej sięgają po propozycje sezonowe. Aż 73 proc. Polaków deklaruje, że podczas wizyty w restauracji lub kawiarni chętnie próbuje nowych napojów i marek (CGA Strategy 2025). Choć rosną koszty życia, 66 proc. konsumentów wciąż jest gotowych płacić więcej, jeśli oferta zapewnia wysoką jakość i wyjątkowe doświadczenie. Na popularności zyskują także napoje fotogeniczne i "limitowane" - ich atrakcyjna forma i sezonowość zachęcają do powrotu do lokalu (FoodNavigator 2025, Restaurant.org 2025, BHG.com 2025).