
Muzyka w restauracji pomoże Ci zarobić! Odkryj kampanię ZAiKS-u
Znana i lubiana, czyli licencjonowana, muzyka podnosi satysfakcję klientów i wpływa na decyzje zakupowe. "Darmowa" nie przynosi takich rezultatów, a czasem wręcz szkodzi wizerunkowi marki. Mówi o tym kampania Stowarzyszenia Autorów ZAiKS - Muzyka Napędza Biznes. Czy wiesz, że 79 proc. osób zwraca uwagę na muzykę w lokalach, a odpowiednio dobrane utwory mogą zwiększyć przychody o 20 proc. i wydłużyć czas obecności klientów o 30 proc.? Marki, które stosują muzykę zgodną ze swoją tożsamością, są zapamiętywane 96 proc. częściej niż te, które tego nie robią! Kampania ZAiKS-u Muzyka Napędza Biznes pokazuje, że właściwie dobrane brzmienia zwiększają o ponad 50 proc. szanse na zakupy, polecenia i powroty klientów. Więcej informacji znajdziesz na: online.zaiks.org.pl oraz muzykadlabiznesu.pl