
Targi HoReCa Transgourmet i Selgros w Katowicach
W Katowicach odbyła się kolejna edycja Targów HoReCa Transgourmet i Selgros - wydarzenia, które na jeden dzień uczyniło Śląsk gastronomicznym centrum Polski. 2. Edycja Targów z rekordową frekwencją.
Przez cały dzień w targowej hali, która stanęła przy Selgros w Katowicach, panowała atmosfera entuzjazmu i kulinarnej energii. Na stoiskach odbywały się rozmowy biznesowe, prezentacje nowości produktowych i degustacje, a kucharze z Instytutu Kulinarnego Transgourmet prowadzili pokazy kulinarne, inspirując uczestników do kreowania nowych smaków, udoskonalania menu i optymalizacji food cost.
- Chcemy wspierać przedsiębiorców w każdym aspekcie prowadzenia gastronomii - od szerokiej oferty produktów i elastycznych warunków współpracy, przez logistykę, aż po doradztwo i optymalizację food cost. Naszym celem jest być partnerem nr 1 w rozwoju ich biznesu - mówił Przemysław Godlewski, Dyrektor Sprzedaży ds. HoReCa Transgourmet Foodservice.
Wybór lokalizacji 2. edycji Targów był nieprzypadkowy. - Śląsk to niezwykle ważny region na gastronomicznej mapie Polski - zarówno ze względu na tradycje, jak i potencjał rozwoju rynku. To właśnie tutaj działają trzy hale Selgros - w Katowicach, Bytomiu i Gliwicach - oraz magazyn Transgourmet Foodservice. Dzięki temu jesteśmy naprawdę blisko klientów i możemy reagować na ich potrzeby najszybciej jak to możliwe - podkreślił Marcin Jamrozy, Dyrektor Sprzedaży ds. HoReCa Selgros.
Pokazy kulinarne były jednym z największych magnesów wydarzenia. Eksperci z Instytutu Kulinarnego Transgourmet, współpracujący z Ogólnopolskim Stowarzyszeniem Szefów Kuchni i Cukierni, zachwycili uczestników swoją wiedzą i pasją. - Dla nas to nie tylko gotowanie na scenie, ale też spotkanie i wymiana doświadczeń z branżą - chcemy, by restauratorzy wychodzili stąd z pomysłami i inspiracją na kolejne miesiące - zaznaczył Bartosz Peter, ekspert Instytutu Kulinarnego Transgourmet.
Szczególnym zainteresowaniem cieszyły się produkty marek własnych Transgourmet - Premium, Quality, Economy i Topseller. Najwięcej uwagi przyciągnęły dwie ostatnie linie, które oferują kompleksową bazę produktów w atrakcyjnych cenach, będąc realnym wsparciem dla każdego biznesu gastronomicznego. Dużym zainteresowaniem cieszyła się również produkty convenience w dużych opakowaniach oraz efektowne ekspozycje świeżych ryb i owoców morza oraz mięsa, które potwierdziły, że Transgourmet i Selgros dostarczają wszystko co niezbędne w prowadzeniu biznesu gastronomicznego.
Targi HoReCa Transgourmet i Selgros po raz kolejny potwierdziły swoją rolę jako platformy spotkań, wymiany doświadczeń i inspiracji dla całej branży gastronomicznej.