IGHP reaguje na powódź

IGHP reaguje na powódź

Wskutek powodzi ucierpieli przedsiębiorcy, wśród nich właściciele hoteli. Wiele obiektów zostało zalanych, a inne przygotowują się do nadchodzącej fali powodziowej. Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego oferuje pomoc poszkodowanym.

IGHP zaznaczyła w opublikowanym w mediach społecznościowych komunikacie, że wraz z dyrektorami regionalnymi zbiera informacje o zakresie niezbędnej pomocy.

Działania mają na celu pomoc w dwóch obszarach. Pierwszy dotyczy pomocy hotelom dotkniętym powodzią, a drugi pomocy dla ewakuowanej ludności.

Zaoferowano pomoc dla poszkodowanych hotelarzy. Przedsiębiorcy mogą zgłaszać się do biura IGHP do Agaty Sołtan-Grzyb: agata.soltan@ighp.pl +48 503 743 178.

Z kolei firmy, które chciałyby wesprzeć właścicieli hoteli, którzy ucierpieli w powodzi, mogą zgłaszać się do Anny Kołtan: anna.koltan@ighp.pl +48 503 044 875.

Poinformowano, również, że hotele członkowskie IGHP, które są położone w bezpiecznych regionach zadeklarowały pomoc i oferują ofertę ewakuowanej ludności.

IGHP zwróciła się także do właścicieli obiektów noclegowych w całej Polsce, aby udostępniali wolne pokoje ewakuowanym mieszkańcom z zalanych terenów.