Druga edycja HEINZ Selection
W świetle globalnego programu HEINZ Selection 2023 nie sposób nie zauważyć rozmachu i pasji, które tkwią w sercu branży kulinarnej. Prawdziwym triumfem dla pasjonatów tego sektora gastronomii okazała się pierwsza edycja konkursu, podczas której wyłonionych zostało 10 topowych burgerowni z całej Polski. W marcu 2024 kolejne lokale mają szansę zostać objęte Programem HEINZ Selection.
Za kulisami kulinarnego konkursu
Polskim szefem kuchni Kraft Heinz Company jest ceniony w środowisku gastronomicznym Paweł Biskupski. To właśnie on doglądał zeszłorocznych zmagań finalistów konkursu:
- Jak wiemy, jest to program globalny, lecz nigdzie na świecie nie przeprowadzono jeszcze konkursu w ramach HEIZ Selection. Nie tylko fine dining jest tematem na konkurs kulinarny, nasi kucharze pokazali, co potrafią zrobić z burgera. Ubiegłoroczna edycja była na wysokim poziomie, nie pomyliliśmy się - wyznaje ekspert.
W poprzedniej edycji konkursu Mistrzowie smaku rywalizowali ze sobą, prezentując nie tylko umiejętności kulinarne, ale także zachwycając kreatywnością, wyrafinowaniem oraz odwagą w eksperymentowaniu z nowymi smakami. Międzynarodowe Jury Konkursu korzystając ze swojego doświadczenia, wyłoniło 10 Laureatów, którzy zostali objęci Programem HEINZ Selection.
- W ciągu tego roku mieliśmy okazję spotkać się na warsztatach kreatywnych, przeprowadzić kilka aktywacji, jak również odwiedzić wszystkie burgerownie uczestniczące w programie. Próbowaliśmy nie tylko konkursowych burgerów, ale także innych dań i potraw serwowanych przez daną restaurację, co pozwoliło nam przekonać się o wysokiej jakości tych miejsc - Paweł Biskupski podsumowuje ten rok współpracy jako okazję do rozwoju pomiędzy najlepszymi, niezależnymi Burger Houses i popularną marką sosów HEINZ.
Wizja przyszłości - kolejna szansa dla burgerowni
Zapowiedź drugiej odsłony konkursu to moment, w którym ekspert programu zdradza plany na najbliższą edycję. Czego możemy się spodziewać?:
- Na uczestników nowej edycji czeka kilka zmian. Rezygnujemy z półfinałów, więc nie będzie szans na podejrzenie innych i poprawki w swoim burgerze. Kolejną zmianą jest uwzględnienie jako burgerowni niesieciowych miejsc do 10 lokalizacji - wysłuchaliśmy tych, którzy przez to nie zakwalifikowali się w pierwszej edycji, a wciąż prowadzą bardzo lokalne biznesy - zdradza ekspert Kraft HEINZ.
Zgłoś swoją burgerownie
Udział w programie niesie ze sobą nie tylko rozpoznawalność, możliwość tworzenia wspólnoty z innymi topowymi burgerowniami - to również okazja do zainspirowania się globalnymi ekspertami marki. Dostęp do unikatowych produktów HEINZ, różnorodnych materiałów brandowanych, wydarzeń marki HEINZ i nowych doświadczeń dają szansę na pozyskanie nowych klientów.
W ramach Programu HEINZ Selection na zainteresowanych czeka dwuetapowy konkurs:
Etap 1: Kwalifikacja na podstawie formularza zgłoszeniowego (od 8.01 do 12.02) FORMULARZ
Etap 2: Finał konkursu w Expo XXI w Warszawie na Gastrotargach SMAKKi (21.03)