Słodka Konferencja przenosi się do internetu

Słodka Konferencja przenosi się do internetu

Bez względu na panujące obostrzenia, tegoroczna Słodka Konferencja odbędzie się, ponieważ organizatorzy postanowili ją przenieść do świata online. Działania w Internecie dla pracowni cukierniczych będą także punktem wspólnym dla wszystkich prelekcji, których będziemy mogli posłuchać już 24 stycznia.

Wydarzenie to odbyło się po raz pierwszy rok temu. W tym roku Urszula Stępniak, pomysłodawczyni i organizatorka Słodkiej Konferencji, zaprosiła trzy prelegentki, które będą omawiały tematy ważne dla prowadzenia autorskiej pracowni cukierniczej, gdy główne źródło pozyskiwania klientów chce się, bądź po prostu trzeba przenieść do Internetu.

Dlatego też, na Słodkiej Konferencji w tym roku ciężar technicznych kwestii prowadzenia swojej pracowni nie będzie zajmował w agendzie aż tyle miejsca, co właśnie różne aspekty sprzedaży online. Na "wirtualnej scenie" zobaczymy:

  • Magdalenę Sadowską, specjalistkę od marketingu i sprzedaży online,
  • Justynę Porowską, ekspertkę od fotografii kulinarnej,
  • Martynę Bligę, która uczy, jak prowadzić konto na Instagramie.

Nie zabraknie także wystąpienia samej Urszuli Stępniak, która przygotowała prelekcję nt prowadzenia tzw. słodkiego biznesu i różnych etapów przez które należy przejść na samym początku. Druga edycja Słodkiej Konferencji to wydarzenie bezpłatne. Odbędzie się w niedzielę 24 stycznia w godzinach od 10 do 14. Warunkiem uczestnictwa jest zapisanie się poprzez formularz na stronie: http://slodkakonferencja.pl/